Thursday 14 September 2017

Ny Forex Close


Forex Market Hours Converter. Forex Market Hours Converter förutsätter lokala väggur handel timmar 8.00 AM - 4.00 PM på varje Forex marknaden Semester inte inkluderat Ej avsedd att användas som en exakt tidskälla Om du behöver den exakta tiden, se Vänligen skicka frågor , kommentarer eller förslag till. Hur använder Forex Market Time Converter. Forex marknaden är tillgänglig för handel 24 timmar om dygnet, fem och en halv dag i veckan Forex Market Time Converter visar Open eller Closed i status kolumnen till indikerar nuvarande status för varje globalt marknadscenter. Bara för att du kan handla på marknaden när som helst på dagen eller natten betyder det inte nödvändigtvis att du ska mest framgångsrika daghandlare förstår att fler affärer är framgångsrika om de genomförs när marknadsaktiviteten är hög och att det är bäst att undvika gånger när handel är lätt. Här är några tips för hur du använder Forex Market Time Converter. Koncentrera din handelsaktivitet under handels timmarna för de tre största marknadscentren London, New York och Tokyo. Den största marknadsaktiviteten kommer att inträffa när en av dessa tre marknader är öppen. Vissa av de mest aktiva marknadstiderna kommer att inträffa när två eller flera marknadscenter är öppna samtidigt. Forex Market Time Converter kommer tydligt att ange när två eller flera marknader är öppna genom att visa flera gröna öppna indikatorer i Status-kolumnen. Varför New York Close Charts är inte viktiga. I min tidigare artikel på New York Daily Close Charts exponerade jag myten som visar hur New York Close Charts inte är överträffat de brittiska GMT 00 00-kartorna. För mina kursister på kurspriser har jag bara uppdaterat vår statistik på insidan av barstrategin och jämfört NY 5pm Stäng vs Storbritannien GMT 00 00 Stäng För andra gången visade resultaten ingen överlägsenhet i prestanda. Håll i åtanke, det här är bara en prisåtgärdsstrategi som jag byggt, utan serverns tid i åtanke. Vi testade det med hjälp av identiska parametrar, och här är resultaten nedan. FXCM UK GMT 00 00 Close -9 Par Total Made the Cut -13 Möjlig Handelskombinationer via par tidsramar - All 4 tidsramar hade lönsamma inställningar Dagligen, 4 timmar, 1 timme, 30 m -60 Hit Rate. NY Dagligen 5:00 EST Close -9 Par gjorde Cut -13 möjliga handelskombinationer-Alla 4 tidsramar hade lönsamma inställningar -61 5 Hit Rate. Now, om NY Daily Close Charts är så överlägsen, hur kommer de bara för en 1 5-kant i slagfrekvens, men i det andra systemet hade de en 4 lägre slaghastighet. Låter det här som massiv Överlägsenhet till dig Jag trodde det inte. Även om du hör det hela tiden, är de överlägsen, som stöder upp den med den faktiska statistiken. Ingen sparar här. Vad som också var intressant är att många av paren som andra säger att de är lönsamma med insidan bar strategi är inte inte av en lång skott. Vad dataen helt enkelt betyder är att ingen är betydligt mer lönsamma än den andra. Men det är viktigt att veta vilket par och tidsramen som många inte matchade över de olika server gånger för fortsatt lönsamhet. Nu lovade jag e för att diskutera en alternativ plattform förutom MT4 för dem som vill hålla fast vid NY Daily Close First innan jag delar plattformen, bör jag ange varför jag inte gillar MT4 för trading.1 Genomförande av marknadsordningar är långsamt så långsamt att FXCM Spenderade massor av pengar och tid bara för att ta bort den tredje partens bro och inga synkroniserade autokonton så att det skulle genomföras snabbare 2 Storleken inte användarvänlig eller flexibel om du inte kan programmera en EA 3 Måste göra fler klick för enkel handel, dvs stängning Flera positioner samtidigt, etc. Det finns många andra orsaker, men om du gör någon form av intraday trading 1 timmars diagram och nedan eller marknadsordrar hittar du andra plattformar för att vara mycket snabbare när de körs. Även MT4-demoplattformarna kan ha långsammare utförande än en live order på en annan plattform. Vad MT4 är bra för den enda användningen jag har för MT4 är att köra mina algos som informerar mig om inställningar som jag kör på andra plattformar. För programmering av EA kan det definitivt vara billigare och enklare, bu Förutom handeln är MT4 långsammare och bulkier. En mer intuitiv plattform För dem som vill ha en mer användarvänlig och intuitiv plattform föreslår jag FXCM TS2 Trading Station 2-plattformen. Utförandet av marknadsordningar eller någon form av intra - Dagens handel kommer att vara mycket överlägsen och snabbare än nästan vilken MT4-plattform som helst. Men ännu viktigare, du måste göra mindre klick för att utföra orders. Case in point, öppna en ny orderflik i MT4 för att utföra en pågående order. Här är fönstret nedan. Nå varsel, bara för att utföra en pågående order måste du 1 klicka på Ny order-knappen, 2 välj väntande ordning i rullgardinsmenyn, 3 och välj sedan från 4 olika order. Låt s kontrast det med FXCM TS2 bearbeta med fönstret nedan. För att utföra en väntande beställning slår du enkelt 1 på orderordningsknappen och 2 väljer köp - eller säljknappen. Notera skillnaden. Vi pratar 2 steg i stället för 3, som när du handlar inom dagen Kan betyda en stor skillnad i körning och få y vårt pris Men märka också vilken som är mer förvirrande Med MT4 har du 4 ordertyper att välja mellan, medan med FXCM s TS2, så är det mycket enklare att köpa eller sälja, oavsett om det är en köpstopp eller köpgräns, beställa plattformen och Tekniken gör jobbet för dig. Men för de som handlar någon signifikant storlek, eller om det är dags för prisåtgärder för handlingsstrategier, är det avgörande, och sekunder kan innebära att du får priset eller saknar det. Rekordhistorik I diagrammen En annan funktion som jag verkligen tycker om TS2-plattformen visar den handel eller handelshistorik du gjorde under de senaste 24 timmarna på diagrammet, särskilt dina inmatnings - och utträdesnivåer. Jag tycker att detta är särskilt användbart för när jag gör handel inom en dag, ibland kan jag inte ta skärmdumpar av min handel som jag m i flera affärer på en gång När jag stänger handeln kommer TS2-diagrammen Marketscope faktiskt visa mig inmatnings - och utgångsnivån på diagrammen Ett bra exempel är nedan. Fördelen med denna funktion gör det möjligt för mig att ta skärmdumpar av affärer jag missade , lagra dem sedan för analys i slutet av handelsveckan så att jag kan isolera mönster bakom mina vinnare och förlorare Men med MT4 är dessa inte tillgängliga När handeln är stängd är inträdes - och utgångsnivåerna i diagrammet borta, vilket gör att För mer arbete. Trots att det här är en liten funktion är det alla dessa små funktioner som lägger till ett stort resultat När det gäller en handelsplattform är användarvänlighet kritisk och ju mer arbete du behöver göra för att utföra en handel, desto mer tid och vinst kan bli slösat. Jag hoppas att den här artikeln nu har förmedlat dig 1 NY Daily Close Charts är överlägsen en myt och 2 finns en överlägsen alternativ plattform för handel än MT4 som också använder NY 5pm Stäng om du önskar. För de som vill lära sig vilka par och prisåtgärdssystem som är lönsamma i din servertid, se till att kolla in min prisåtgärdskurs där du lär dig vilka par, tidsramar och system som är lönsamma över specifika servertider. Kopyright 2007 - 2017 2ndSkiesForex Alla rättigheter förbehållna Användarvillkor Sekretesspolicy. NO FINANSIERINGSANVISNING - Informationen och eventuella korrespondenser från eller entreprenörer eller anställda på webbplatsen är endast avsedda för utbildning och informationsändamål, utan någon uttrycklig eller underförstådd garanti av något slag, inklusive garantier för noggrannhet, fullständighet eller lämplighet för ett visst syfte. Informationen som finns i eller tillhandahålls från eller via denna webbplats är inte avsedd att vara och utgör inte ekonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller annat råd. Informationen på denna sida och tillhandahålls från eller via denna webbplats är generellt av naturen och är inte specifikt för dig, användaren eller någon annan. Du borde inte göra något beslut, finansiellt, investeringar, handel eller annan, baserad på någon av de uppgifter som presenteras på den här webbplatsen utan att göra oavhängiga OBSERVERA OCH SAMRÅD MED EN PROFESSIONELL MÄRKARE ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR Du förstår att du använder något och all information som finns tillgänglig på eller via den här webbplatsen. DIN EGNA RISK. RISKOPLYSNING - Handel med utländsk valuta, aktier, terminer, råvaror, indexterminer eller andra värdepapper har potentiella fördelar och det har också potentiella risker. Lämplig för alla användare av den här webbplatsen. Alla som vill investera ska söka egen självständig ekonomisk eller professionell rådgivning. 30 Min New York Open Forex Strategy. Dra nytta av New York-handelssessionen med den 30 min NY öppna Forex-strategin. Använd denna strategi på GBP-dollarn och EUR USD-valutaparet. Indikatorer DeMunyuk Önskad tidsram s 30 min Handel sessioner New York Open Preferred Valuta par EUR USD, GBP USD. GBP USD 30 Min NY Strategi Exempel. Markera den första NY 30 min ljuset högt lågt pris 1 6434 1 6414 Köp GBP USD 1 pip över lampans höga DeMunyuk-pricken måste vara grön färgpris 1 6435 Stäng handeln för 20 pips vid 1 6455. DeMunyuk-indikatorn måste vara grön Köp inte på röda prickar att köpa mot den nedåtriktade trenden. Markera det höga och låga priset tradingintervallet för den första 30 minen NY ljusstake. Köp paret om priset överstiger det höga priset med 1 pip. Stopp sluta förlust 18 pips under Ingångssignal Avsluta handeln för 20 pips mål. DeMunyuk-indikatorn måste vara röd. Försälj inte den gröna punkten som säljs mot uppåtgående trend. Markera den höga och låga prisklassen för den första 30 min NY-ljusstaken. Sälj paret om priset överstiger det låga priset med 1 pip. Stopp stoppa förlust 18 pips ovanför ingångssignalen Avsluta handeln för 20 pips target. Related Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis idag. Brand New Forex System med Super Accurate och Fast Signals Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererar köp och sälja signaler direkt på din diagram med lasernoggrannhet och ALDRIG REPAINTS. Up till 200 Pips varje dag. Köp och sälj Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterar alltid din integritet på.

No comments:

Post a Comment